Μόδα οι καταλήψεις;

Μόδα οι καταλήψεις;
14 Οκτωβρίου, 2008

Μόδα οι καταλήψεις;

Δυστυχώς, οι καταλήψεις τα τελευταία 15 χρόνια, κάθε χρόνο τέτοια εποχή, έχουν καταστεί μόδα» δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, Ευρ. Στυλιανίδης, σχολιάζοντας την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στο χώρο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ο υπουργός κάλεσε μαθητές και εκπαιδευτικούς να «περιφρουρήσουν το μέλλον και τις ευκαιρίες της νέας γενιάς». Παράλληλα, επανέλαβε για τις ζημιές που προκαλούνται σε σχολιά συγκροτήματα, το Δημόσιο θα αποζημιώνεται από αυτούς που τις προκάλεσαν: «Αυτή η περιουσία, είναι περιουσία που ανήκει σε όλους τους Έλληνες και κυρίως, είναι επένδυση που έχει γίνει για τα μεσαία και φτωχά εισοδήματα. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να τους τα στερήσει» συνέχισε. Σε ερώτηση πώς σχολιάζει τις προτάσεις της ΟΛΜΕ για απεργία διαρκείας από την 1η Δεκεμβρίου (η πρόταση θα εξεταστεί στις γενικές συνελεύσεις των κατά τόπους ενώσεων των καθηγητών στις 25 Οκτωβρίου), ο κ. Στυλιανίδης είπε ότι σέβεται το δικαίωμα της απεργίας, αλλά εξήγησε ότι η διεθνής οικονομική κρίση δεν αφήνει ανεπηρέαστη την Ελλάδα και τα περιθώρια αύξησης των δαπανών. Εν τω μεταξύ, κλιμάκιο βουλευτών του ΠΑΣΟΚ πραγματοποίησε περιοδεία σε σχολεία της Θεσσαλονίκης. Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν στη συνέχεια κατήγγειλαν ελλείψεις υποδομών και προβλήματα στη λειτουργία σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι επικεφαλής των κλιμακίων (Χ. Καστανίδης, Χρ. Αράπογλου, Γ. Μαγκριώτης, Χ. Τσιόκας, Μ. Μπόλαρης) ανέδειξαν ως κυρίαρχο πρόβλημα αυτό της σχολικής στέγης, καθώς -όπως είπαν- δεκάδες σχολεία και νηπιαγωγεία στους δήμους του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης εξακολουθούν να λειτουργούν «σε τριτοκοσμικές και επικίνδυνες συνθήκες», ενώ μεγάλο είναι το ποσοστό της διπλοβάρδιας κυρίως στους δήμους της δυτικής Θεσσαλονίκης. Ο ΣΥΝ αντέδρασε έντονα στις δηλώσεις Στυλιανίδη, σημειώνοντας: «Ο κ. Στυλιανίδης αποκαλεί 'μόδα' τις μαθητικές κινητοποιήσεις. Εμείς του απαντάμε ότι μόδα έχει γίνει η κυβερνητική αδιαφορία μπροστά στις μεγάλες ελλείψεις των σχολείων και των πανεπιστημίων, η εμπορευματοποίηση της παιδείας σε όλες τις βαθμίδες, καθώς και η προφανής στήριξη των ιδιωτικών σχολείων και των κολεγίων, έναντι της δημόσιας εκπαίδευσης.»

Σχόλια